2010年5月27日 星期四

這宣傳海報, 你有留意嗎?

昨天乘港鐵, 在月台候車時, 看到這宣傳海報.
我看著看著, 有種好奇怪的感覺.


文字上, “入閘後, 忍忍口; 出閘後, 慢慢歎” 是完全沒問題的.

但那兩個插圖, 看著很不舒服.

左邊圖, 哈哈笑跟包包好朋友, 握著手. 但一出閘後, 原本是一對好朋友, 如今竟要吃掉對方! 好恐怖啊!

令我感到, 哈哈笑的笑面樣好虛偽, 以及被騙的包包小朋友好可憐.

同一意思, 可有很多不同的表達手法.

這圖片, 會否給小朋友錯覺 …

今天握握手, 好朋友. 明天吃了你, 出賣你也不是問題!!??

我個人認為, 這情況不應用擬人化來表達, 實在意識不良.

********************

7 個回應 給 “這宣傳海報, 你有留意嗎?”

  1. Natalie says:
    哈… 我成日都見到架, 但係冇咁諗過… 但係睇完係意見之後, 又覺得好有同感. 我諗要返映比港鐵知先得啦.. ha
  2. Sally Chung says:
    我其實 print 左呢段文章出黎, 預備入落港鐵意見箱, 幾次都唔記得帶出街.
    Natalie, 如你有同感, 都一齊反映意見啦, 人多d, 佢地會較認真對待架!

  3. Chloe says:
    個漢堡包好慘呀!
  4. Sally Chung says:
    哈哈! Chloe, 咁你仲會唔會食漢堡包呀?
    哎呀! 呢幾日, 我仲見個廣告愈來愈大規模, 這系列宣傳海報仲愈來愈多款添, 貼到車廂都係!!!
  5. says:
    仲有呢張, 係不同食物版本
    http://tweetphoto.com/25189918
    好變態的概念
  6. Sally Chung says:
    唉 … 原來你都有同感. 真係愈睇愈恐怖!!!
  7. Natalie says:
    你可以send e-mail 去 cr@mtr.com.hk 發表意見, 我已經send左啦…

沒有留言:

張貼留言